پیام تبریک سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر لامرد به مناسبت فرارسیدن دهه فجر 1402

     

 

پیام تبریک سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر لامرد به مناسبت فرارسیدن دهه فجر 1402

     به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد ؛ علی محمودی سرپرست شهرداری و دکتر مصطفی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد ، با صدور پیام زیر فرارسیدن دهه عزتمند فجر، بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

          بسم الله الرحمن الرحیم 

          وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

بهار فجر انقلاب اسلامی ایران ترجمانی دیگر از آیه «جاء الحق و زهق البالطل» بود و ما ایمان داریم که این مقدمه‌ای برای بهاری‌ترین روز هستی بود. روزی درخشان که بر صحیفه‏‌ی شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد. 

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همچون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد و همانا نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، درمقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.
اینجانبان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی ( ره)  و شهدای گرانقدر، این روزهای فرخنده و جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به ملّت شریف و شهید پرور ایران ، خصوصاً مردم انقلابی و ولایی شهر لامِرد ، کارکنان و کارگران پرتلاش شهرداری لامِرد تبریک و تهنیت عرض می نماییم و امیدواریم با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان در عرصه ی سازندگی و عمران شهری رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

 

علی محمودی _ سرپرست شهرداری لامِرد 
مصطفی عباسی _ رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید