حضور سرپرست شهرداری لامِرد و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در جمع معتکفین شهر لامِرد

 

همزمان با ایام اعتکاف انجام گرفت :
سرپرست شهرداری لامِرد و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در جمع معتکفین شهر لامِرد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ همزمان با ایام اعتکاف، محمودی سرپرست شهرداری لامِرد و عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در جمع معتکفین شهر لامِرد حضور یافتند.

شیخ باقری مسوول برگزاری مراسم اعتکاف ۱۴۰۲ شهرستان لامِرد با تشکر از حضور سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در جمع معتکفین افزودند : در برنامه ی معنوی اعتکاف سال ۱۴۰۲ در شهر لامِرد ۱۳ مسجد میزبان تعداد زیادی از معتکفین بالاخص نوجوانان و جوانان عزیز و پاک نهاد هستیم که جای بسی شکر دارد. 
وی در ادامه بیان داشتند: برنامه ریزی برگزاری مراسم اعتکاف ۱۴۰۲ از چندین ماه قبل از آغاز این مراسم معنوی آغاز و انجام شده است که در اینجا لازم می دانم از تمامی دست اندرکاران، خیرین و بویژه مردم ولایی و مومن شهرستان و شهر لامِرد تقدیر و تشکر نمایم. 
محمودی سرپرست شهرداری لامِرد در جمع معتکفین مسجد جامع الغدیر شهر لامِرد و شرکت در جمع خوانی قرآن کریم معتکفین بیان داشتند : حضور در جمع معتکفین سعادت عظیمی است که امروز خداوند به ما ارزانی داشت و خوشا به حال و سعادت شما معتکفین عزیز که در این مسجد معتکف شده اید و چند روزی فارغ از هرگونه امور و مشغولیت های دنیایی به امور معنوی و استغفار مشغول شده اید که این فیض بزرگی است که خداوند به شما عزیزانی عطا نموده است.
عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد نیز با تشکر از تلاش دست اندرکاران برگزاری مراسم معنوی اعتکاف فرمودند: بر همه ی مسوولان و فعالان فرهنگی شهرستان و شهر لامِرد لازم است که در برگزاری هرچه بهتر و مفیدتر مراسم های معنوی من جمله مراسم فرهنگی اعتکاف تلاش و با متولیان اصلی این مراسم معنوی همچون مردم و خیرین همکاری و همیاری داشته باشند که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد لامِرد نیز همانند گذشته آماده ی همکاری می باشد. 
 دومین مسجدی بود که محمودی سرپرست شهرداری لامِرد و عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در آن حضور یافتند مسجد محله ی حسین آباد محل اعتکاف دانش آموزان نوجوان و جوان بود. 

شیخ محسن نوروزی مسوول مراسم اعتکاف مسجد محله حسین آباد شهر لامِرد در ابتدای این حضور با تشکر از سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در جمع معتکفین افزود: اعتکاف در واقع شور مذهبی _ اجتماعی است که در سطح جامعه جاری می شود و این شور هرساله پرشورتر و با استقبال بیشتر برگزار می گردد و وظیفه ی مسوولان این شور معنوی و اجتماعی بازنشر و انعکاس این حماسه ی معنوی در فضای حقیقی و مجازی است.
وی در ادامه تصریح کرد: شما عزیزان مسوولان شهری نیز می توانید با مشارکت در برنامه های فرهنگی و امیدبخشی این مراسم معنوی نقش بسیار مهمی ایفا نمایید که با سابقه ی شما عزیزان در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف قطعاً چنین نگرش و دیدگاهی دارید که این خود جای بسی امیدواری است.
محمودی سرپرست شهرداری لامِرد در جمع معتکفین مسجد محله حسین آباد بیان داشتند: حضور نوجوانان و جوانان نورانی و پاک سرشت در این مسجد جای بسی خوشحالی و امیدواری دارد که ما مسوولان شهری باید با جدیت و تلاش بیشتر، شرایط و زیرساخت های نشاط اجتماعی برای این جوانان و نوجوانان را فراهم آوریم.
این مقام مسئول افزود: مجموعه ی شهرداری لامِرد در راستای عمل به وظیفه ی فرهنگی _ اجتماعی آمادگی مجدد خود در همکاری و مشارکت اجرای برنامه های فرهنگی موثری همچون مراسم معنوی اعتکاف را اعلام می دارد.
عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد نیز در جمع معتکفین مسجد محله حسین آباد شهر لامِرد بیان داشت: شورای اسلامی که خود نهاد اجتماعی است نیز از برگزاری این مراسم معنوی اعتکاف که خود شور اجتماعی در سطح شهر ایجاد می کند حمایت و پشتیبانی کرده و خواهد کرد.

لازم به توضیح است که در این دیدارها سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد ضمن گفتگو با معتکفین، در جریان مسائل و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی شهر از زبان معتکفین جوان و نوجوان قرار گرفتند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید