مراسم معارفه ی شهردار لامِرد انجام شد

 

همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام و در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد :

مراسم معارفه ی شهردار لامِرد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در جلسه ی شورای اداری شهرستان لامرد روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس مراسم معارفه شهردار لامِرد انجام گرفت.
در ابتدای این جلسه مهندس اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در سخنانی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بیان داشت : در ماه مبارک شعبان که ماه سراسر شادی و سرور است در جمع شما خادمان مردم حاضر شدیم که عرض خداقوتی خدمت شما داشته باشیم و هم عزیزی را در سنگر خدمت رسانی به مردم در مجموعه شهرداری شهر صنعتی لامِرد معرفی و مستقر نماییم.
وی افزود : شهر لامِرد با حریم ۲۲۰۰ هکتار محدوده و ۸۷۰۰ هکتار حریم شهری یکی از ۲۰ شهر پرجمعیت استان فارس است که همیشه در صحنه ها و رخدادهای اجتماعی _سیاسی تاثیر گذار و سرنوشت ساز بوده و می باشد که ان شاءالله در انتخابات پیش روی نیز برگ زرین دیگری بر کتاب سراسر افتخار این شهر و شهرستان خواهند افزود.
در ادامه این مراسم دکتر عطااله جوکار شهردار سابق شهر لامِرد با ابراز خرسندی  بابت حضور مجدد در جمع اعضای شورای اداری شهرستان لامِرد بیان داشتند: در قریب به ۲ سال و نیم سعادت خدمت در سنگر شهرداری لامِرد پروژه ها و خدمات شهری زیربنایی را با همکاری شورای اسلامی شهر لامِرد و همکاران خود در شهرداری لامِرد برنامه ریزی و آغاز کردیم که اجرای فاز اول بوستان شهدای گمنام شهر لامِرد، ادامه مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد،نهضت آسفالت معابر، پارک جنگلی سردار سلیمانی شهر لامِرد، اصلاح روشنایی بلوار های شهید نعیمی و شهید مطهری و ... برخی از این پروژه ها می باشد که با شناختی که نسبت به برادر عزیزم جناب آقای محمودی و مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد دارم قطعاً این پروژه ها تا بهره برداری کامل ادامه خواهند داد.
علی محمودی شهردار شهر لامِرد در ادامه این مراسم با اشاره به برنامه های آینده ی خود افزودند: تکمیل و بهره برداری پروژه های نیمه تمام عمرانی و شهری همچون ادامه مسیر بلوار معلّم و نهضت آسفالت معابر، افزایش رضایت مندی شهروندی و بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان بزرگوار با الکترونیکی شدن خدمات تحت عنوان شهرداری الکترونیک، افزایش تعامل و همکاری با مجموعه ی شورای اداری شهرستان و شهر لامِرد _ که از این فرصت استفاده می کنم و در همین جلسه دست یاری و تعامل به سمت ادارات دراز می کنیم _ چرا که شهر متعلق به تمامی ما بوده و خاص شهرداری نمی باشد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود و تقدیرنامه زحمات عطااله جوکار شهردار سابق شهر لامِرد مورد تکریم قرار گرفت و حکم مسئولیت آقای علی محمودی شهردار شهر لامِرد قرائت و به وی تقدیم گردید.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید