تشکیل دومین جلسه ستاد نوروزی شهرداری لامِرد

 

در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ :

تشکیل دومین جلسه ستاد نوروزی شهرداری لامِرد

       به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ در راستای آماده سازی شهر در آستانه ی نوروز ۱۴۰۳ استقبال از مهمانان عزیز دومین جلسه ستاد نوروزی شهرداری لامِرد تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه بهمن نژاد معاون شهرداری لامِرد ضمن تشکر از تلاش ها و کوشش های انجام گرفته براساس مصوبات جلسه قبلی ستاد افزود: در اولین جلسه ستاد مواردی را به تصویب رساندیم که براساس آن واحدهای مختلف شهرداری فعالیت هایی را می بایست انجام می دادند که بسیاری از مصوبات جلسه قبل اجرایی، انجام و یا درحال انجام می باشد. 

در ادامه ی جلسه مسوولان واحدهای شهرداری گزارشی از فعالیت های انجام گرفته ارائه نمودند که جمع آوری بخش زیادی از نخاله های ساختمانی در ورودی های شهر، انجام لکه گیری معابر و خیابان شهر، تعمیر پل های آهنی، احداث و نصب پل های بتنی، تعمیر مخازن زباله، نصب سطل های زباله جدید، آماده سازی پارک های شهر جهت میهمانان نوروزی، تعمیر و نوسازی تابلوهای بلوار ها، میدان ها و... از جمله فعالیت هایی است که انجام و یا درحال انجام می باشد. 

پس از تبادل نظر کارشناسی، مواردی جهت اجرا به تصویب رسید که مشخص نمودن پارک های رضوان، دانش و ملّت به عنوان پارک محل اسکان مهمانان و مسافران عزیز نوروزی، نصب بنرهای اطلاع رسانی محل های اسکان و نقاط گردشگری، آماده سازی بسته ی فرهنگی، زیباسازی منظر شهری و... برخی از مصوبات این جلسه می باشند.
در پایان جلسه محمودی شهردار لامِرد با اشاره موقعیت جغرافیایی و قرارگرفتن شهر لامِرد در مسیر مهمانان و مسافران عزیز بیان داشتند: موقعیت جغرافیایی شهر لامِرد، این شهر را به عنوان مقصد و اقامتگاه بسیاری از مهمانان و مسافران در طول روزهای نیمه دوم هرسال به ویژه تعطیلات نوروزی قرارداده است که این موضوع مسئولیت ما به عنوان مدیران شهری را در آماده سازی شهر جهت استقبال از مهمانان سنگین تر نموده است بنابراین با هماهنگی و برنامه ریزی منظم در روزهای باقیمانده شهر را جهت پذیرابودن مهمانان عزیز آماده و مهیا سازیم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید