دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان لامِرد با شهردار لامِرد

 

در آستانه ی عید نوروز:

دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان لامِرد با شهردار لامِرد

 

طی نشست صمیمی فرماندهی انتظامی شهرستان لامِرد با شهردار لامِرد دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ در آستانه ی عید نوروز و به منظور تعامل و هماهنگی دو نهاد مردمی و خدمات رسان شهرداری, نیروی انتظامی، فرماندهی، معاونین و جمعی از نیروهای ناحیه انتظامی شهرستان لامِرد با حضور در دفتر شهردار لامِرد با محمودی شهردار شهر لامِرد دیدار کردند.

در ابتدای این نشست و دیدار صمیمی، سرهنگ لشکری فرماندهی انتظامی شهرستان لامِرد ضمن عرض تبریک انتصاب محمودی به سَمَت شهردار شهر لامِرد افزود: تعامل هرچه بیشتر مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی به خصوص در آستانه سال جدید می تواند در خدمت رسانی به مردم بزرگوار و مسافران نوروزی مفیدتر و موثرتر باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: پلیس راهور در ایام پایانی سال و روزهای آغاز سال جدید با حجم کاری و شغلی فراوانی روبرو هستند که می طلبد از سوی مسوولان بیشتر مورد توجه و اهمیت قرار گیرند.

وی افزود: امید است ساماندهی و زیباسازی محیط داخلی و فضای پیرامون مراکز انتظامی و کلانتری در راستای نشاط آوری شهری در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

لشکری در پایان با اشاره به همکاری های بسیار خوب مجموعه شهرداری لامِرد با فراجا ابراز امیدواری کرد این تعامل و همکاری ها در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم فهیم و قدرشناس بیشتر گسترش یابد.

در ادامه این دیدار علی محمودی شهردار شهر لامِرد ضمن تشکر از حضور فرماندهی فراجا و همراهان اظهار کرد: از ابتدای شروع ماموریت خود تلاش ما در مجموعه شهرداری تعامل بیشتر و مفیدتر با مجموعه انتظامی در خدمت بی منت به مردم شریف و بزرگوار شهر لامِرد بوده و خواهد بود.
 
محمودی در پایان با اشاره به در پیش رو بودن روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و آغاز بهار طبیعت ۱۴۰۳ افزود: در آستانه ی عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان می طلبد که تعامل و همکاری این دو مجموعه خدمت رسان که بیشترین ارتباط را با مردم شریف دارند هر چه بیشتر و پررنگ تر شود که در روزهای تعطیلات عید نوروز تقاضای ما از شما خادمان امنیت، فراهم ساختن محیطی همراه با آرامش و امنیت برای مسافران و میهمانان عزیز در بوستان ها و پارک های شهر می باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید