بازدید از ایستگاه خدمت رسانی مسافران نوروزی شهر لامِرد

 

اولین روز کاری شهردار لامِرد در سال ۱۴۰۳ :

بازدید شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لامِرد از ایستگاه خدمت رسانی مسافران نوروزی 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، محمودی شهردار و عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در اولین کاری خود در سال ۱۴۰۳ از ایستگاه خدمت رسانی مسافران نوروزی شهر لامِرد و ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد بازدید کردند.

شهردار لامِرد در بازدید از ایستگاه خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی در ورودی غربی شهر لامِرد با تشکر از زحمات ارائه شده به میهمانان بیان داشت : بر خود لازم دانستم تشکر از تلاش و زحمات شما عزیزان در خط مقدم خدمات رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی که شهر لامِرد را به عنوان مقصد خود انتخاب نمودند تشکر و خداقوت عرض نمایم.

وی افزود : شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان همانند سالیان گذشته آماده هرگونه همکاری و مساعدت در اجرای خدمت رسانی نوروزی با شما عزیزان می باشد.
در ادامه این بازدید عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد نیز با اشاره به آمادگی و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد در طرح ملّی خدمت رسانی مسافران نوروزی تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد همراه و همگام با شما عزیزان در راستای خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی در مدت اجرای طرح ملّی خدمت رسانی نوروزی سال ۱۴۰۳ می باشد.
در این بازدید مقیمی رئیس هلال احمر شهرستان لامِرد با تشکر از حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد بیان داشت: باتوجه به ماه مبارک رمضان و بارندگی های بهاری حجم ورودی مسافران به شهر لامِرد تا حدودی کاهش داشته است. 
وی با اشاره به همکاری داوطلبان افتخاری هلال احمر شهرستان با طرح خدمت رسانی نوروزی ادامه داد : حدود ۳۰ نفر از داوطلبان افتخاری هلال احمر شهرستان لامِرد در طرح نوروزی با ایستگاه مرکزی خدمت رسانی نوروزی در ورودی غربی شهر لامِرد همکاری دارند.
مقیمی افزود: در این طرح نوروزی علاوه بر ایستگاه مرکزی در ورودی غربی شهر لامِرد، دو ایستگاه دیگر یکی در محل هلال احمر شهرستان و دیگری ایستگاه جاده ای واقع در روستای میرحسینی شهرستان لامِرد نیز جهت خدمت رسانی در نظر گرفته شده است.
   لازم به توضیح است این بازدید که در حدود ۲ ساعت به طول انجامید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد از ساختمان اداری و انبار تجهیزات هلال احمر شهرستان لامِرد نیز بازدید و در جریان فعالیت های صورت گرفته این نهاد خدمت رسان قرار گرفتند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید