نصب المان های تمثال سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم شهرستان لامِرد در میدان های شهر لامِرد

 

 

 

 

 

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد و در آستانه ی برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد :

نصب تمثال سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم در میدان های شهر لامِرد

 

       به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ در خجسته روز میلاد یازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) اَب المهدی و در آستانه ی برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد ۱۰ تابلوی مزین به تمثال نورانی سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم شهرستان در میدان های دانشجو، زنده یاد دکتر حیاتی، شهدا و خلیج فارس نصب گردید.

 

محمودی شهردار لامِرد با اشاره فضاسازی شهری در آستانه ی برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد براساس وظیفه ذاتی خود در موضوع فضای سازی شهری، با آغاز عملیات اجرایی برگزاری و اجرای اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد در چند سرفصل فضاسازی شهری را طراحی و اجرا کرده است که نصب پارچه نوشته های شهدایی، دیوارنویسی با موصوع شهدا و اطلاع رسانی، نقاشی تمثال نورانی شهدا بر دیوار در چند نقطه ی شهر، طراحی و نصب ۱۰ تابلو مزین به تمثال ملکوتی سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم و ... نمونه ای از کارهای صورت گرفته در موضوع فضاسازی و آماده سازی شهری کی باشد که توسط خادمان شما در شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد انجام شده است.

 

وی افزود : در موضوع کارهای عمرانی و آماده سازی جایگاه برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد نیز شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد فعالیت هایی در اجرای تک لبه و ... انجام داده است که امیدواریم در هرچه باشکوهتر برگزارشد اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان مفید واقع گردد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید