آیین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط شهرداری لامرد

 

 

در سالروز شهادت شهید خبرنگار و توسط شهردار لامِرد: 
        آیین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. 


           به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد در سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و  روز خبرنگار، آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که در انعکاس و اطلاع رسانی پروژه های مختلف شهرداری لامِرد فعالیت نموده و با شهرداری لامِرد همکاری داشند در  روز پنجشنبه ۱۸ مرداد با حضور محمودی شهردار، بهمن نژاد معاون شهردار و مسوول روابط عمومی شهرداری لامِرد برگزار شد. 

        در ابتدای این آیین جعفری مسوول روابط عمومی شهرداری لامِرد با تبریک روز خبرنگار، از همکاری و همراهی خبرنگاران رسانه های فعال که در انتشار، انعکاس و اطلاع رسانی فعالیت ها و پروژه های شهرداری تلاش داشتند تشکر و قدردانی نمودند. 

          در ادامه این نشست محمودی شهردار لامِرد با اشاره به پروژه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، زیباسازی، مبلمان شهری و ... فعال شهرداری افزود: شهرداری لامِرد جزء محدود شهرداری های استان فارس می باشد که تمامی پروژه های عمرانی، خدمات شهری، زیباسازی، مبلمان شهری، ترافیکی، سنگفرش مشارکتی، آسفالت، و ... آن براساس برنامه ریزی های صورت گرفته بدون توقف در حال انجام و فعال می باشد چرا که معمولاً در نیمه اول هرسال با توجه به شرایط مالی، اقلیمی و انجام برخی امور اداری پروژه ها به صورت نیمه فعال آغاز و عمدتاً در نیمه دوم هرسال سرعت انجام آنها افزایش پیدا می‌کند که الحمدلله با تلاش، تعامل و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر لامِرد پروژه های شهری در حال انجام و عملیّات اجرایی آنها با قدرت ادامه دارد. 

 

         

 

        در پایان این مراسم تجلیل از تلاش‌ها و همراهی خبرنگاران و فعالان عرصه ی خبر توسط شهردار لامِرد با اهدای لوح تقدیر و هدیه ی یادگاری قدردانی به عمل آمد.

          لازم به توضیح است که قبل از آغاز نشست خبری و آیین تجلیل، خبرنگاران به اتفاق شهردار و معاون شهردار از چندین پروژه ی عمرانی، سنگفرش مشارکتی، زیباسازی، ترافیکی و ... فعال در شهر لامِرد به مدت یک ساعت بازدید و در جریان امور اجرایی آنها قرار گرفتند. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید