گزارش شماره 5 بازدید عیدانه اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری لامرد

به دعوت شهردار و شورای اسلامی شهر لامرد انجام گرفت : 

 بازدید عیدانه اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری لامرد

گزارش شماره ( ۵ ) ⤵️

♻️ پروژه های اجرای تک لبه
پروژه ی اجرای تک لبه در خیابان ولایت پروژه بعدی بود که مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.
جوکار شهردار لامِرد درخصوص پروژه های اجرا شده ی تک لبه در طول سال ۱۴۰۱ بیان داشت : در طول سال ۱۴۰۱ در راستای اجرای نهضت اجرای تک لبه به منظور مشخص نمودن محدوده ی خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر، زیباسازی شهری، مشخص نمودن حدود تاسیسات شهری و... در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد قرار گرفت.
ایشان ادامه داد : مجموع متراژ اجرا شده ی تک لبه در سطح شهر( که جدول تفکیکی آن به همراه متراژ اجراشده موجود است .) ۱۵۶14 مترطول می باشد که به عنوان نمونه در همین خیابان ولایت ۴۵۷۱ مترطول سنگ لبه اجرا شده است. 
وی به ترمیم تک لبه های سطح شهر نیز اشاره و گفتند : در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۷۳۰ متر سنگ لبه ۳۵ در بلوارها و پیاده روها تعمیر و ترمیم انجام گرفت.
ایشان به پروژه ی رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر نیز اشاره کرده و بیان داشتند: در خصوص رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر_بدلیل تاخیر در ارسال رنگ _ و با اینکه عملیّات اجرایی آن کمی دور آغاز گردید ولی الحمدلله رنگ آمیزی بلوارها به طول ۲۲ کیلومتر با سه رنگ قرمز، سبز، آبی و سفید در بلوارهای شهید مطهری، جمهوری اسلامی، غدیر، آزادگان شرقی و غربی، زنده یاد حیاتی، پاسداران، جهاد و ۲۲ بهمن انجام خواهد شد که بخش زیادی از بلوارهای اشاره شده عملیات رنگ آمیزی در آنها انجام و به پایان رسیده است و عملیّات اجرایی در برخی بلوارها در حال انجام می باشد که به زودی اجرای آنها به پایان خواهد رسید. 
♻️ بلوار شهید مطهری و دوربرگردان محله بیت العباس مقصد بعدی بازدید عیدانه اصحاب رسانه بود.
شهردار لامِرد درخصوص پروژه های بهسازی بلوارها، اصلاح دوربرگردان ها و انجام مشارکتی سنگفرش کوچه ها بیان داشت : بهسازی بلوارهای سطح شهر از ترمیم و تعویض سنگ لبه ها گرفته تا زیباسازی، رنگ آمیزی، گُل کاری و روشنایی آنها همگی در دستور کار شهرداری در سال ۱۴۰۱ بوده که در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت.
ایشان به برنامه ی شهرداری لامِرد درخصوص اجرای مشارکتی سنگفرش نمودن کوچه ها اشاره و گفتند: شهرداری لامِرد جهت جلب مشارکت شهروندان عزیز در اجرای پروژه های شهری برنامه هایی دارد  از جمله مشارکت همشهریان عزیز در سنگفرش نمودن کوچه ی محل زندگی خود.
وی افزود: به همین منظور شهرداری سنگفرش، فیلر و مصالح موردنیاز را فراهم و شهروندان عزیز نیز دستمزد اجرای سنگفرش را پرداخت خواهند نمود که امیدواریم همشهریان عزیز در این پروژه مانند همیشه یاریگر شهرداری باشند.
جوکار با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال گذشته میزان ۸۳۵ متر سنگفرش در معابر و پیاده روها اجرا شده است گفتند: سنگفرش مورد نیاز جهت اجرای پروژه های مشارکتی در کوچه ها از سنگفرش تولید شده در کارخانه قطعات بتنی شهرداری لامِرد تامین خواهد شد اظهار امیدواری کرد بتوانیم این پروژه ی مشارکتی را با همراهی مردم شریف در کوچه های سطح شهر اجرا نماییم.
♻️ میدان خلیج فارس پروژه ی عمرانی بعدی بود که توسط اصحاب رسانه مورد بازدید قرار می گرفت.

این خبر ادامه دارد ... 

جداول فصل ترمیم و اجرای لبه گذاری معابر شهری شهر لامرد در سال های 1400 و 1401.pdf

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید